Tornen els RAZZIE
Per si algú no ho sabia, el dia abans de l’entrega dels premis Oscar, es celebra una nova edició dels premis Razzie, també coneguts com els “antioscars”, els quals premien lo pitjor de l’any cinematogràfic.

Aquest any encapçalant les llistes de nominacions dels premis Razzie hi trobem El Gurú del Buen Rollo de Mike Myers amb set i la parodia de 300, que es va estrenar amb el títol de Casi 300 amb sis. La peculiar versió del apocalipsi que va rodar M. Night Shyamalan, sota el títol de El Incidente, en té quatre.
Entre moltes altres nominacions cal destacar, en l’apartat de pitjor actor la presència del cada cop més al·lucinant Al Pacino amb els seus pentinats, nominat dos cops, per 88 Minutos i Asesinato Justo, on el veiem més desbocat que mai. Juntament amb Pacino hi trobem a Mark Wahlberg, també amb dos nominacions, per El Incidente i Max Payne. Pel que fa a la categoria de pitjor actriu l’ensucrada Kate Hudson amb dos nominacions és la més ferma candidat; competirà amb tot el repartiment femení de The Women, encapçalat per Meg Ryan. Pierce Brosnan i Burt Reynolds són els principals candidats per aixecar el premi a pitjor actor secundari, gràcies a les seves interpretacions a Mamma Mia! i In the name of the king, respectivament. I pel que fa a la pitjor actriu secundària Paris Hilton, Carmen Electra o la companya de repartiment de Pacino a 88 Minutos: Leelee Sobieski, són les principals candidates a emportar-se un Razzie cap a casa.
Indiana Jones y el reino de la calavera de cristal, com a principal candidata a pitjor seqüela i premi honorífic d’aquest any a la pitjor carrera, que serà pel director Uwe Boll, responsable de “joies” com Alone in the dark o In the name of the king, considerat l´Ed Wood alemany, completen el més destacat d’aquesta 29ª edició dels premis més temuts per la gent del cinema.
Benvinguts siguin els Razzie, una forma de combatre l´autocomplaensa dels seus premis antagònics, els cada cop més avorrits Oscar.



